Shop Mobile More Submit  Join Login
About Varied / Hobbyist Member TrashFemale/United States Groups :iconeastwald-academy: Eastwald-Academy
UNDER HEAVY CONSTRUCTION
Recent Activity
Deviant for 3 Years
Needs Premium Membership
Statistics 153 Deviations 13,804 Comments 38,070 Pageviews

deviantID

Dusksunset's Profile Picture
Dusksunset
Trash
Artist | Hobbyist | Varied
United States
Megs l Female l Trash l Lazy Butt
"Steady progress; rapid advance."
Yo! Welcome to my page!
Name's Megan but you can call me Megs.
I'm a teen who's super awkward and tends to scare people away due to permanent angry eyebrows and always looks like I'm brooding. [like Sousuke <3] I always put up that 'tough guy' act, due to not liking to look weak lol I have many injuries like my right shoulder, left knee, and right ankle...tend to always get injured in some way, mostly from overworking, though these are worse than usual haha
Basically, I'm trash with an angry face who gets hurt too much for her own good.
Thanks for stoppin' by
Little facts about me [well...mostly fears...OTL]
Always hungry [please, give me some food omg] l Afraid of heights ahaha... l Claustrophobic though not too serious...I think... l I get sea sick but like to swim haha [though I can only swim in fresh water OTL I have some allergic reaction to chlorine ):]
Likes
Drawing l Anime/Manga l Basketball l Video Games l Eating
Favorite Colors
Teal l Greens l Blues

All Time Fave Characters <3
Kasamatsu Yukio l Yamazaki Sousuke l Yuki Tetsuya
Fave Animes/Mangas
Kuroko no Basuke l Free! l Haikyuu!! l Daiya no A l Gekkan Shoujo Nozaki-kun l Hamatora l Bleach
Watching List [List of animes I'm currently watching]
KnB S3 l Death Parade

Other Links
Twitter l YouTube

Amazing People
[Relatives/Friends]

:iconiikiui::iconturtlemelonlord::iconshadowochibi:

:iconcelegal1::iconglorypaintgr::iconrandomsilentninja::icontriskata::icontachi-chii::icondethwolfe::iconhomorincchi::iconbehugg::iconyami-the-orca::iconbluenote98::iconxxdemoninpurplexx::iconsorrelhawkfire::iconkurochineko:


WHALE SHARK BAE lol
Here, have a VERY small portion of my Sousuke collection hehe some Sousuke <333
I seriously don't know if his right or left shoulder is busted omg
First it was left in the beginning but changed to his right so idk anymore. IT'S BOTH QAQ
I ship SouMako. Deal with it hehe









VOLLEYBALL BAE ahaha
Iwa-chan es bae <3
casually ships Oiwa/Iwaoi







Interests

AdCast - Ads from the Community

Comments


Add a Comment:
 
:iconkanae0123:
Kanae0123 Featured By Owner 4 days ago  Hobbyist
Thank you for joining our group!Heart 
Reply
(1 Reply)
:iconkappa9:
kappa9 Featured By Owner 5 days ago   Digital Artist
thanks for the fav~! :dummy:

( aww so many kasa-senpai *^* )
Reply
(1 Reply)
:iconnadinasaur4578:
Nadinasaur4578 Featured By Owner 6 days ago  Hobbyist General Artist
Thanks a bunch for the llama~! :icongrinsmileplz: 
Reply
(1 Reply)
:iconana-chans2:
Ana-chanS2 Featured By Owner 6 days ago  Hobbyist Writer
Hellooooo   furious wave 

Thank chu so much for the 3D Llama Badge dear~

Now my Llama upgrated to a Super Llama! :excited: 

I loved your profile! So many gifs Pikachu Giggle Plz 

Have a great day! Yato and Hiyori (Snuggy) [V1] 

BAI BAI Pikachu waves 
Reply
(1 Reply)
:iconkeyrolllimepie:
keyrolllimepie Featured By Owner Apr 17, 2015  Hobbyist
ahhh why would you watch me, your art is like 1000x more beautiful-- QuQ
//proceeds to stalk you and your UNG chara~ <33
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: